نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در مرکز دیجیتال قزوین برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شبکه ملی فرهنگ، سعید پورایمانی مدیر مرکز دیجیتال قزوین در این جلسه که با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهادها و دستگاه های اجرایی برگزار شد، تصریح کرد: مدیران موفق سازمانها و شرکت ها در دنیای امروز اهمیت ویژهای به روابط عمومی سازمان خود میدهند، آنان به منظور پیشی گرفتن از رقبا، کارشناسان ورزیده و مبتکر روابط عمومی را به کار میگیرند .
وی افزود: یکی از عواملی که موفقیت هر سازمان را رقم میزند فعالیتهای روابط عمومی برای رسیدن به هدفهای سازمان است که کیفیت رابطه آنها با افراد و موسساتی است که با آن سروکار دارند و همچنین افکار عمومی جامعه ای که در آن به فعالیت مشغول هستند؛ موفقیت سازمان را در بر دارد.
مدیر مرکز دیجیتال قزوین خاطرنشان کرد: امروزه یک مدیر، به ویژه در سطح عالی سازمان، نیاز به شناخت مخاطبان سازمان و رقبا از یک طرف و مجموعه امکانات انسانی و مادی خود از طرف دیگر دارد و این شناخت که محصول بالندگی و شکوفایی یک روابطعمومی پویاست، می تواند در بقای مدیریت و سازمان نقش به سزایی داشته باشد.
وی افزود: در استان قزوین برخی از مدیران دستگاهها جایگاه روابط عمومی را به درستی درک نکردهاند در حالی که اگر از این جایگاه استفاده بهینه شود می توانند با ایجاد تسهیل گری در ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی حداقل 50 درصد مشکلاتشان را مرتفع کنند و سازمانی موفق داشته باشند.
پورایمانی اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان یک نهاد ارتباطی متعلق به جامعه ی مدرن است، این ساختار در بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنعتی در جایگاه واقعی خود قرار گرفته ولی در جوامع جهان سومی این ساختار بیشتر تقلیدی و دچار روزمرگی و پراکنده کاری شده است.
وی برگزاری این جلسات را مفید ارزیابی کرد و یادآور شد: برگزاری این جلسات علیرغم این که تعامل در این جلسه روابط عمومی های حاضر در جلسه ضمن تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در ارتقا سازمان به تشریح