ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهادها و دستگاه های اجرایی با هدف ایجاد رقابت سالم

آرزو سلخوری مدیر روابط عمومی مرکز دیجیتال قزوین در این مراسم تصریح کرد: در حال حاضر سوال اساسی که پیش روی روابط عمومی های استان قزوین وجود دارد این است که چرا روابط عمومی از جایگاه لازم در سازمان‌ها بر خوردار نیست و مدیران نسبت به آنها کم لطفی دارند.

به گزارش روابط عمومی مرکز دیجیتال استان قزوین، نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهادها و دستگاه های اجرایی با هدف ایجاد رقابت سالم ، شناسائی استعدادها و تبادل تجربیات دست اندرکاران روابط عمومی با همت مرکز دیجیتال در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

آرزو سلخوری مدیر روابط عمومی مرکز دیجیتال قزوین در این مراسم تصریح کرد: در حال حاضر سوال اساسی که پیش روی روابط عمومی های استان قزوین وجود دارد  این است که چرا روابط عمومی از جایگاه لازم در سازمان‌ها بر خوردار نیست و مدیران نسبت به آنها کم لطفی دارند.

وی افزود: بخشی از این مشکلات به مدیران دستگاههای اجرائی بر می گردد که این جایگاه را نمی شناسند و نمی‌دانند که چه جایگاهی در سازمانشان وجود دارد و بخشی به روابط عمومی‌ها برمی‌گردد که معمولا فعالیتهایشان را با روتین ها و اشکالی که در گذشته صورت می گرفت انجام می دهند.

مدیر روابط عمومی مرکز دیجیتال قزوین اظهار کرد: برخی از روابط عمومی‌ها در استان معمولا دنبال تکنولوژیهای جدید اطلاع رسانی نرفته اند و طوری رفتار نکرده اند که جایگاهی برای خود بازکرده و اعتماد مدیران را نسبت به روابط عمومی جلب کنند تا مدیران به این باور برسند که می توانند با اتکاء به روابط عمومی بسیاری از مشکلاتشان را حل و فصل کنند .

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید همسو با تحولات اجتماعی به آموزش مستمر روی بیاورد تا بتواند به عنوان یک روابط عمومی کارآمد سیستم سازمان را نیز رشد دهد که این آموزش در زمینه‌های تجاری سازی، مخاطب محوری، بحران زدایی، ارتباطات الکترونیکی، مسولیت اجتماعی و مدیریت کیفی از رویکردهای نوین در روابط عمومی است که نیاز به آموزش حرفه ای در این زمینه در روابط عمومی ها احساس می شود.

2122

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک استان اردبیل می باشد